Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Časopis Vogue začíná auditovat svůj náklad

Obálky dubnového čísla Vogue

Obálky dubnového čísla Vogue

Firma V24 Media nechala oficiálně ověřit prodeje časopisu Vogue, který vydává pro Česko a Slovensko. Podle závěrečné zprávy kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR splnila V24 Media všechny podmínky metodiky pro vstupní ověřování od srpna 2018 do února 2019. Za první pololetí místní verze měsíčníku Vogue tiskla v průměru 28.632 kopií a prodávala 20.447 výtisků na vydání. Data za Vogue by do budoucna měla být součástí oficiálních výstupů ABC ČR.

Vydavatel stejně jako v lednu neupřesnil čísla za jednotlivé měsíce. Pokud je pravda, co začátkem roku psal web Mediaguru, tedy že prvního čísla se prodalo všech 35.000 vytištěných kopií, pak na ostatních pět vydání připadá v průměru něco přes 17.500 výtisků. Konkurenční Elle (vydává Burda) v lednu prodala 23.688 kusů, Marie Claire (rovněž Burda) 18.381, Haarper’s Bazaar (Mafra) 18.112 a Cosmopolitan (též Mafra) 16.452.

Na základě interních dat časopis uvádí 4.670 předplatitelů, což je 23 % průměrného prodeje. „Letos bychom rádi posílili oblast digitální komunikace, rozvinuli vlastní eventy či navázali partnerství s globálními lídry v oblasti módy a designu,“ říká Michaela Seewald, majitelka a ředitelka V24 Media. Její firmu nyní mediálně zastupuje Solootions, agentura televize Prima.