V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Časopis Zbraně & náboje vychází v novém designu

Větších změn doznal časopis uvnitř, titulní strana se příliš neměnila - vlevo nová, vpravo dosavadní podoba

Větších změn doznal časopis uvnitř, titulní strana se příliš neměnila - vlevo nová, vpravo dosavadní podoba

Typická dvoustrana strana magazínu Zbraně a náboje v nové podobě

Typická dvoustrana strana magazínu Zbraně a náboje v nové podobě

Měsíčník Zbraně & náboje završí letos 20. výročí své existence, i proto vydavatelství RF Hobby mu zajistilo modernější design, s přehlednějším a logickým uspořádáním článků, technických údajů, fotografií a doplňujících informací, jež jsou graficky zvýrazněny. Výraznou změnu zaznamenala typografie, s použitými fonty a jejich barevností se mnohem víc pracuje jako se samostatným výtvarným prvkem. Nová podoba časopisu se poprvé objevuje v květnovém vydání. Šéfredaktorem titulu je Zdeněk Kašťák.