Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Časopiseckou hvězdou roku 100+1, launchem Forbes, digitálním počinem aplikace Ekonomu

Unie vydavatelů vyhlásila v pražském divadle Komedie výsledky 9. ročníku soutěže Časopis roku.

Večer osvěžila hudebními čísly skupina Cartonnage

Večer osvěžila hudebními čísly skupina Cartonnage

Výsledky soutěže:

  • prodaný náklad nad 100 tisíc: Chvilka pro tebe (Bauer Media)
  • prodaný náklad od 50 do 100 tisíc: Epocha (RF Hobby)
  • prodaný náklad od 25 do 50 tisíc: 100+1 (Extra Publishing)
  • prodaný náklad od 15 do 25 tisíc: Betynka (Burda Praha)
  • prodaný náklad do 15 tisíc: Dům a zahrada (Sanoma Media Praha)
  • hvězda roku: 100+1 (Extra Publishing)
  • launch roku: Forbes (Business Consulting & Media)
  • B2B: Architekt (Julius Macháček - kabinet)
  • digitální počin roku: mobilní aplikace Ekonomu (Economia)
  • obálka roku: Euro, č. 22/2012 (Mladá fronta)
Obálka roku: Euro č. 22/2012

Obálka roku: Euro č. 22/2012