V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Časopisy Maxim a InStyle končí

Vydavatelství Burda Praha přestane s letoškem vyrábět dva své měsíčníky.

Vydavatelství Burda Praha ukončí vydávání českých edic časopisů pro muže Maxim a pro ženy InStyle. Posledními čísly budou v případech obou měsíčníků jejich listopadová vydání 12/2016.

Podle srpnových čísel kanceláře ABC ČR prodával InStyle necelých 20.000 výtisků, Maxim přes 21.000. „Inzertní a distribuční příjmy neplnily očekávání společnosti, proto dospěla k rozhodnutí časopis dále nevydávat,“ uvedla tuzemská pobočka německé Burdy k InStylu. „Trh zájmových časopisů pro muže dlouhodobě významně klesá a ve specifickém segmentu značky Maxim Burda Praha nevidí perspektivu pozitivního vývoje,“ komentovala konec Maximu.

„Vedení Burdy Praha děkuje šéfredaktorce Karolíně Otevřelové [InStyle] a šéfredaktorovi Janu Štěpánkovi [Maxim] a jejich týmům za jejich tvrdou práci, obětavost a nasazení. Se zaměstnanci obou redakcí jedná společnost o možnostech uplatnění v jiných projektech Burdy Praha,“ uvedla také firma.

Poslechněte si náš podcast