Komunikaci českého zastoupení poradenské společnosti EY nově povede Lenka Vaněk. Nastupuje do čela oddělení brand, marketing and communication. Komunikaci společnosti povede v době, kdy se EY zavázala k tomu stát se jedním z globálních lídrů v udržitelném podnikání. Pilíři její marketingové strategie tak budou kromě udržitelnosti také podpora odborné diskuse se světovými experty a vzdělávání budoucí generace.
Do čela marketingu Vaněk přechází ze své současné role v consultingu EY, kde vedla tým zaměřený na spotřebitelské produkty a maloobchodní služby. Vystudovala marketing na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Před příchodem do EY pracovala jako marketingová ředitelka potravinářské firmy Hamé, zkušenosti má ale také z retailu, farmacie a výzkumu, vývoje a inovací. Řídí marketing nadačního fondu La Vida Loca.
V čele marketingu českého zastoupení firmy střídá Jiřího Caudra. Ten komunikaci EY řídil od loňského dubna.