Polský prodejce obuvi CCC otevřel ve středu 22. srpna v retail parku Centro Zlín svou druhou největší prodejnu v Česku. V rámci Centra se přemístila a zvětšila o téměř 900 metrů čtverečních. Rozlohou kolem 1.350 metrů čtverečních se tak stala největší prodejnou značky ve Zlíně a druhou největší v Česku.
Designem usiluje o čistotu a minimalismus, tento koncept značka CCC představila loni na podzim. Důraz přitom klade na vystavené produkty a oživení prodejen velkými LED obrazovkami. Nová podoba prodejny s sebou přináší i nový sortiment - vedle dámské, pánské a dětské obuvi, kabelek a batohů nabídne zákazníkům další módní doplňky jako šály, čepice, pásky, šperky či peněženky.
Ve Zlíně má CCC v současnosti tři prodejny, po celém Česku celkem 86. Další expanze plánuje letos na podzim, kdy by mělo být otevřeno dalších šest nových prodejen a dvě mají projít rekonstrukcí do nového designu.
Obuv CCC modernizuje koncept: prodejny budou větší, změnou prošlo i logo

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
