Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Celé obchodní oddělení Burda Media 2000 povede Lukáš Polák, Vít Fiala odchází

Další změnou je rozšíření pozice ředitelky redakcí lifestylových titulů, kterou je Amalia Balsa.

  • ČTK
  • 05. 12. 2012 19:50

Z vydavatelství Burda Media 2000 a Burda Praha odešel obchodní ředitel obou firem pro vysokonákladové, rodinné a mužské tituly Vít Fiala. Celé obchodní oddělení nově povede Lukáš Polák, který dosud zastával pozici obchodního ředitele časopisů zaměřených na dekor a životní styl. ČTK to dnes sdělila jednatelka obou společností Petra Fundová.

Polák bude mít za úkol propojit portfolia lifestylových a vysokonákladových časopisů na nové bázi. Další změnou je rozšíření pozice ředitelky redakcí lifestylových titulů, kterou je Amalia Balsa. Ta zatím řídila časopisy InStyle a Joy, které vydává Burda Praha, a nově bude zodpovídat také za tituly Elle, Marianne, Marianne Bydlení a Maxim spadající do portfolia Burda Media 2000.

Změna se dotkla také digitálního oddělení, jehož expanzi se bude věnovat výkonný ředitel Burda Media 2000 Libor Koudelka. Oddělení Burda Digital nadále povede Tomáš Kočí, který bude podřízen Koudelkovi. Nové kompetence bude mít také ředitel výroby Josef Tomášek, pod jehož sekci přechází oddělení distribuce, koordinace a informačních systémů firmy.

Nová organizační struktura znamená další krok, který vede ke spojení Burda Praha a Burda Media 2000. Na synergii se společnosti začaly soustředit potom, co se vydavatelství Hachette Filipacchi loni s novým vlastníkem přejmenovalo na Burda Media 2000. Letos v lednu firmy spojily svá inzertní oddělení, která fungují pod jednotnou firmou Burda Media 2000. Obě firmy patří do mezinárodní mediální skupiny Hubert Burda Media.