Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Celosvětová reklama Staropramenu ukazuje Prahu od kněžny Libuše po současnost

Návštěvnické centrum Staropramenu otevřel ministr zahraničních věcí Karel Schwarzenberg.

Staropramen spustil novou celosvětovou reklamní kampaň, která akcentuje staré pražské legendy. Kampaň, probíhající celosvětově od srpna 2011, „Pražské legendy“ přivádí k životu některé z nejznámějších. Zaměří se na Spojené Státy a Evropu.

Kampaň využije televizní spoty, reklamu v tisku a venkovní nosiče. Představuje vznik a historii Prahy a to, jak došlo ke zrození jejího jedinečného ducha, kterého milovníci piva naleznou v každé sklenici Staropramenu na celém světě.

Spuštění celé kampaně bylo naplánováno současně s otevřením návštěvnického centra Staropramenu v Praze na Smíchově a posílením dalších marketingových aktivit, včetně nových internetových stránek a profilu na Facebooku.

Kampaň “Pražské legendy” od Staropramenu si klade za cíl šířit jedinečného ducha Prahy po celém světě. Zároveň chce vyzdvihnout dědictví Staropramenu jako pravého pražského piva. Televizní klip obsáhne více než osm století. Od momentu, kdy kněžna Libuše pronesla proroctví o zrození Prahy, přes bouřlivé období středověku, plné konfliktů a válek, až do moderní současnosti.

Natáčení v Praze trvalo tři dny. Štáb musel kvůli natáčení uzavřít Karlův most, což se za posledních 700 let stalo jen dvakrát. V reklamě bylo použito efektu “frozen-moment”.

První ze série legend, které Staropramen představí mezinárodnímu publiku, je zrození Prahy.

  • Klient: Staropramen / StarBev
  • Kreativní ředitel: Emil Jimenez / Passion Communications
  • Produkce: Armada Films
  • Režisér: Jakob Strom
  • Hudba: David Engellau

Investice do globální přítomnosti

Kampaň je součástí dnes představených významných investic středoevropské pivovarnické skupiny StarBev. Zahrnují 1,2 milionu eur na modernizaci návštěvnického centra v Praze a právě spuštění mezinárodní marketingové kampaně, zaměřené na posílení značky coby nejvýznamnějšího pražského piva na světě. StarBev chce díky tomu expandovat do světa.

Návštěvnické centrum slavnostně otevřel ministr zahraničních věcí České republiky Karel Schwarzenberg

Návštěvnické centrum slavnostně otevřel ministr zahraničních věcí České republiky Karel Schwarzenberg

Návštěvnické centrum Staropramenu v Praze

Návštěvnické centrum Staropramenu v Praze

Návštěvnické centrum Staropramenu v Praze

Návštěvnické centrum Staropramenu v Praze

Návštěvnické centrum Staropramenu v Praze

Návštěvnické centrum Staropramenu v Praze

Návštěvnické centrum Staropramenu v Praze

Staropramen je aktuálně v prodeji ve více než 30 zemích světa. Z těchto trhů je - po Česku - největší Ukrajina, dále Švédsko, Rusko, Německo a Velká Británie.

Skupina StarBev podepsala několik strategických partnerství, zejména se společnostmi Spaten a Carlsberg, na jejichž základě bude Staropramen distribuován ve Spojených státech a Velké Británii. V roce 2012 chce StarBev uvést Staropramen na asijské trhy.

„Staropramen je ve světě nejznámějším pražským pivem. Poptávka po českém pivu je asi nejvyšší v historii a naším cílem pro následujících dvanáct měsíců je posílit náš tržní podíl v segmentu českého piva po celém světě,“ prohlásil Alain Beyens, generální ředitel skupiny StarBev.

Staropramen je nejznámějším pražským pivem na světě a jeho původ sahá k počátkům pražského pivovarnictví v roce 1869. Součástí portfolia StarBev je od roku 2009. Pro mezinárodní trhy nabízí Staropramen tři druhy piva: ležák, granát a tmavé pivo.

Skupina StarBev vznikla v prosinci 2009. Sídlí v Praze a vlastní pivovary v České republice, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku, Chorvatsku, Srbsku a Černé Hoře. Obchodní aktivity má i v Bosně a Hercegovině a na Slovensku. Vaří a/nebo distribuuje na základě licence značky jako Stella Artois, Beck’s, Hoegaarden, Löwenbräu a Leffe.

Portfolio skupiny StarBev, skládající se z více jak 20 značek, zahrnuje lokální značky zvučných jmen jako je Staropramen, Borsodi, Kamenitza, Bergenbier, Ožujsko, Jelen a Nikšićko, a je doplněné bohatým portfoliem dalších populárních regionálních značek.