Centropol si na kreativu a strategii vybral Ogilvy

Agentura má zajistit především brandovou strategii a kompletní kreativní řešení značky.

Dodavatel energií Centropol si ve výběrovém řízení na reklamní agenturu, kam byly pozvány oslovené subjekty, vybral Ogilvy. Hlavním cílem dlouhodobé spolupráce, která oficiálně odstartovala 1. června, je exekuce komunikační strategie značky Centropol, upevnění její pozice mezi top šesti dodavateli energií na českém trhu a rozšiřování zákaznické základny. Ogilvy bude pro Centropol zajišťovat integrované marketingové služby, od brandové strategie přes kampaně až po komunikační podporu akvizičních a retenčních aktivit.

„Hledali jsme partnera pro dlouhodobou spolupráci, a tak bylo výběrové řízení komplexní,“ přibližuje marketingový ředitel Centropolu Jiří Matoušek. „Součástí zadání bylo zpracování komunikační strategie včetně kreativního řešení,“ popsal. „Pro zajištění co největší objektivity v hodnocení výstupů jsme využili standardní testovací metody. Ogilvy dobře skórovala ve všech sledovaných kritériích, testování potvrdilo synergii mezi kreativním konceptem a strategií a zafungovala i vzájemná chemie. Spolupráce s Ogilvy nám pomůže komunikovat naše hodnoty, které nabízíme zákazníkům, abychom se stali jejich první volbou na energetickém trhu, a samozřejmě také plnit naše obchodní cíle.“

Nová agentura už bude pracovat na přípravě komunikačního konceptu s originální a rozpoznatelnou kreativou, který Centropol plánuje představit na přelomu léta a podzimu. Ogilvy vítězstvím v tendru rozšiřuje stávající záběr a objem spolupráce s Centropolem o reklamní expertízu. Centropol dlouhodobě spolupracuje s PR oddělením Ogilvy a agenturami Mindshare (nákup a plánování médií) a H1.cz (online reklama a sociální sítě) ze skupiny WPP. Od roku 2019 spolupracoval Centropol s agenturou B&T, která stojí za jeho aktuální korporátní identitou.