Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Centrum Holdings chystá po Aktuálně.cz a Insideru další deník, možná i na papíře

„Otevírá se prostor pro vlivné a vlivové noviny nové generace,“ prohlásil šéf obsahu Centra Jakub Unger.

Internetový podnik Centrum Holdings, provozovatel volně přístupného webového deníku Aktuálně.cz a placeného online titulu Insider, začal pracovat na projektu dalšího deníku. Pracovně si firma projekt pojmenovala StarDance, protože definitivní název nového titulu - má vyplynout z jeho konkrétní podoby - ještě není. Nosiči nového obsahu mají být všechna média s výjimkou klasické televize a rozhlasu.

Je tedy možné, že nový produkt uvede internetová firma rovněž na papíře. „K tomu nejprve potřebujeme partnera s infrastrukturou. Digitální část děláme sami, papír ne. Ale celý koncept je takový, aby papír unesl - jen to ‚jen‘ další obchodní kanál,“ sdělil Médiáři obsahový ředitel Centrum Holdings Jakub Unger. Vývoj má pokračovat minimálně do jara 2013.

Aktuálně.cz v současné verzi je - a jak říká Unger, dál bude - masový zpravodajský produkt pro „free web“. Insider - deník určený především pro chytré přenosné komunikátory, telefony a tablety - chápe Centrum v současné podobě hlavně jako svou „laboratoř na prodej obsahu“.

„Na základě zkušeností těch dvou, celkové proměny trhu a konzumentů a toho, kam se podle nás bude vývoj posouvat, myslíme, že se otevírá prostor pro vlivné a vlivové noviny nové generace. A že musí obsahově, formálně i obchodně vypadat a fungovat jinak, než je v této chvíli tady zvykem,“ přiblížil Médiáři Unger, proč se firma pouští do dalšího titulu.

Insider ke konci listopadu překročil hranici 1200 předplatitelů, což není ani polovina kýženého počtu 2800, jehož chtěl dosáhnout už v březnu.

Deník Insider po prvním roce

Deník Insider po prvním roce