Provozovatel druhého nejnavštěvovanějšího portálu Centrum.cz spustil svůj slevový server Amplión.cz. Představuje ho jako „garanci jistoty a spolehlivosti“ „v záplavě různých slevových serverů či agregátorů“.
„Našim cílem je kvalitní zákaznický servis a zajímavé nabídky, tedy to co zákazníci od slevového serveru přirozeně očekávají. Samozřejmostí pro nás také je vrácení peněz, pokud zákazník od nákupu do dvou týdnů odstoupí,“ uvedl Lukáš Uhl, manažer obchodního rozvoje Centrum Holdings.
Možnost změnit názor Centrum propaguje sloganem „Kupujte dnes, přemýšlejte později“. To ocenil největší konkurent Centra, Slevomat, ústy svého zakladatele Tomáše Čupra. „Super claim, hezky udelany web. Zatim well done,“ píše Čupr na Twitteru.
Jak Lukáš Uhl řekl už minulý týden na mikrokonferenci o slevových serverech pořádané serverem Médiář.cz, Amplión.cz doplní vějíř služeb, které Centrum nabízí malým a středním podnikům - katalog Najisto.cz, autorizovanou distribuci reklamní služby Google Adwords, nabídku regionálních bannerů a poradenství spojené s prezentací na Facebooku.
„Na konci roku chceme být mezi pěti největšími provozovateli na trhu,“ dodal Pavel Vopařil, ředitel Commerce divize Centrum Holdings. Firma vstupuje do oboru, který vznikl ani ne před rokem, má na 200 hráčů jen za loňský rok utržil celkem na 400 milionů korun.
První nabídkou je espresso v pražské kavárně Friends Coffee House za pětikorunu, tedy s 86% slevou.
Značka Amplión.cz bude používat slogan „hlásíme slevy každý den“ a využije spojení s portálem Centrum.cz.
Spuštění služby Amplión.cz provází reklamní kampaň na internetu, Centrum ji podpoří i díky tomu, že disponuje rozsáhlou databází adres na ty, kdo u něj mají e-mail zdarma.
Reklamními tvářemi Amplión.cz i jednotlivých nabídek budou zaměstnanci Centrum Holdings.