Ceny Fénix: nejlepší firemní časopisy má Bernard, Makro a Telefónica

V Praze vyhlášeny výsledky historicky 1. ročníku cen firemních publikací Fénix content marketing.

Vyhlášení 1. ročníku cen Fénix proběhlo v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Vyhlášení 1. ročníku cen Fénix proběhlo v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Vůbec poprvé se rozdávaly ceny Fénix content marketing, výroční ocenění pro nejlepší firemní publikace v tištěné či elektronické podobě. Výsledky historicky prvního ročníku soutěže, pořádané agenturou Freya Cz v čele s Kateřinou Borovanskou, se vyhlašovaly ve čtvrtek večer v pražském klubu Jazz Dock. Večerem provedli Ondřej AustMarek Prchal.

Nejlepším B2B časopisem určila porota magazín Gastro od velkoprodejce Makro Cash & Carry, nejlepším B2C časopisem je Vlastní cestou humpoleckého Rodinného pivovaru Bernard, nejlepším B2E časopisem (firemním časopisem pro zaměstnance) Somos Telefóniky Czech Republic. Nejlepšími B2C novinami jsou podle poroty kavárenské Times Costa Coffee, nejlepšími B2E novinami Horník Ostravsko-karvinských dolů.

Oceněn byl také nejlepší sociální profil a kampaň (TOP 09), firemní mobilní aplikace (drogerie Rossmann), newsletter (novinky T-Mobile), výroční zpráva (Česká pojišťovna) či web (redesign Finmag.cz).

Ceny Fénix, mediálně podporované Médiářem i časopisy Marketing & Media, StrategieDotyk, se snaží nastavit laťku kvality, sdružit lidi a vytvářet v Česku platformu pro rozvoj content marketingu (obsahového marketingu, marketingu obsahem).

Akce vrcholila ohňostrojem na Vltavě

Akce vrcholila ohňostrojem na Vltavě

“První ročník se nesl v duchu oslav ‚papíru‘, díky kterému jsme mohli zhodnotit okolo sedmi tisíc stránek textů v přihlášených magazínech a díky němuž přežívají po stovky let ty nejlepší texty po celém světě v knihovnách, i my máme tu svoji, Knihovnu firemních publikací,“ přiblížila Kateřina Borovanská.

Ta s organizačním týmem pojala únor jako měsíc content marketingu. Soutěž tak doprovází výstava Nikdy bez obsahu, content marketing v pražském Era světě - zahájená minulý čtvrtek a trvající do 27. února - a následovat bude ještě ve čtvrtek 20. února diskuse o obsahovém marketingu, taktéž v Era světě. Moderace se ujme šéfredaktor Marketing & Media Václav Sochor. Diskuse se účastní šéf reklamního festivalu PIAF Marek Hlavica, David Švábenický z R Media, David Shorf z McShakespeare a Jindřich Novák z Boomerang Publishing.

VÍTĚZOVÉ 1. ROČNÍKU CEN FÉNIX CONTENT MARKETING

Sociální profil a kampaň
Kampaň TOP 09 – politický marketing (TOP 09)

Mobilní aplikace
Rossmann CZ (Rossmann, eMan)

Newsletter
Novinky společnosti T-Mobile (T-Mobile Czech Republic, FG Forrest)

Webové stránky
Redesign prémiového magazínu o financích Finmag.cz (Partners Media, Visibility Digital)

B2B časopisy
Gastro (Makro Cash & Carry ČR, Salt & Pepper Agency)

B2C časopisy
Vlastní cestou (Rodinný pivovar Bernard)

Jednorázová média
Magazín mladého zdravotníka (Český červený kříž, Boomerang Publishing)

B2C noviny
Times Costa Coffee (Best Coffee, Corporate Publishing)

B2E časopisy
Somos (Telefónica Czech Republic, Burda Media)

B2E noviny
Horník (OKD, R Media)

Výroční zpráva
Výroční zpráva České pojišťovny za rok 2012 (Česká pojišťovna, B.I.G. Prague

Noviny státní správy, veřejného a neziskového sektoru
Brněnský Metropolitan – informační noviny občanů statutárního města Brna (Statutární město Brno, Strategic Consulting)

Časopisy státní správy, veřejného a neziskového sektoru
Statistika&My (Český statistický úřad)

Ocenění mimo kategorii Časopisy státní správy, veřejného a neziskového sektoru
Rotary Good News (Rotary International, BMCzech)

Zvláštní ocenění za design
Das Auto. Magazín (Porsche Česká republika, Boomerang Publishing)

Zvláštní ocenění za fotografii
Vlastní cestou (Rodinný pivovar Bernard)

Zvláštní ocenění za titulní stránku
Ikona (Swiss Life Select Česká republika, Boomerang Publishing)

Zvláštní ocenění pro neziskový sektor
Linka bezpečí (Sdružení Linka bezpečí, Studio Marvil)

Cena České marketingové společnosti
Kunratice v běhu času

Zvláštní ocenění za Inovaci
Your K (Kvados)

Zvláštní ocenění za koncepci
Times Costa Coffee (Best Coffee, Corporate Publishing)

Ducháček to zařídil. Jaroslav Poláček (vlevo) a Petr Ducháček oceněni za nejlepší sociální profil a kampaň. Foto: Sandra Kisić

Ducháček to zařídil. Jaroslav Poláček z TOP 09 (vlevo) a Petr Ducháček oceněni za nejlepší sociální kampaň. Foto: Sandra Kisić

Zkrátka nemohl přijít populární magazín Stanislava Bernarda Vlastní cestou. Foto: Sandra Kisić

Zkrátka nemohl přijít populární magazín Stanislava Bernarda Vlastní cestou. Foto: Sandra Kisić

Cenu České marketingové společnosti získala publikace Kunratice v běhu času. Foto: Sandra Kisić

Cenu České marketingové společnosti získala publikace Kunratice v běhu času. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Předávání cen Fénix v pražském Jazz Docku. Foto: Sandra Kisić

Proběhl příjemný večer. Foto: Sandra Kisić

Proběhl příjemný večer. Foto: Sandra Kisić

Historie content marketingu

Z výstavy Fénixu v Era světě: historie content marketingu. Kliknutím zvětšíte