Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Ceny Flema registrují 54 přihlášek

Zájem o soutěž nejlepších mediálních kampaní je stejný jako loni.

Organizátor soutěže René Jež (vpravo) s moderátorem večera. Foto: Isifa

Organizátor soutěže René Jež (vpravo) s moderátorem loňského slavnostního vyhlášení cen. Foto: Isifa

Do devátého ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, je přihlášeno 54 kampaní. Z toho 29 je z Česka, 25 ze Slovenska. Nejvíc přihlášek poslala agentura MEC Slovakia, následovaná agenturami MediaCom Praha, Made by Vaculik a Starmedia.

Počet přihlášek je stejný jako loni, počet přihlašovatelů narostl z 20 na 23, z toho 4 zadavatelé. “Opět posílil počet přihlášek ze Slovenska,” podotkl René Jež z pořádající firmy Flemedia, zabývající se mediálním poradenstvím a auditem.

V prvním kole více než 100 porotců ze strany zadavatelů, agentur a dalších odborníků z komunikačního průmyslu nominuje kampaně na shortlist. Ten bude zveřejněn na výroční konferenci Flema v pátek 19. září. Ve druhém kole užší porota vybere vítěze jednotlivých kategorií. Ti pak budou slavnostně vyhlášeni ve čtvrtek 16. října.