„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Čepovanou Kofolu podpoří Made by Vaculik

Kampaň čepované Kofoly odstartuje v červnu šedesátivteřinovým televizním spotem.

Pražská pobočka agentury Made by Vaculik zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci nové letní kampaně na čepovanou Kofolu. Kampaň poběží v Česku i na Slovensku a odstartuje šedesátivteřinovým televizním spotem, který by se měl na obrazovkách objevit začátkem června. Tendr na produkci a režiséra spotu právě probíhá. Kromě toho připraví agentura pro Kofolu také instore komunikaci pro stejné období. O kreativní zpracování celé kampaně se bude starat tříčlenný tým ve složení Pavel Sobek, Miloslav Černý a Kateřina Kubová.