“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Čepovanou Kofolu podpoří Made by Vaculik

Kampaň čepované Kofoly odstartuje v červnu šedesátivteřinovým televizním spotem.

Pražská pobočka agentury Made by Vaculik zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci nové letní kampaně na čepovanou Kofolu. Kampaň poběží v Česku i na Slovensku a odstartuje šedesátivteřinovým televizním spotem, který by se měl na obrazovkách objevit začátkem června. Tendr na produkci a režiséra spotu právě probíhá. Kromě toho připraví agentura pro Kofolu také instore komunikaci pro stejné období. O kreativní zpracování celé kampaně se bude starat tříčlenný tým ve složení Pavel Sobek, Miloslav Černý a Kateřina Kubová.