Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Čepův Goldbach prodává reklamní bannery a videa do klienta Skype

Česká pobočka švýcarské online agentury Goldbach tu dnes začala prodávat reklamu v komunikační síti Skype, která je čerstvě součástí amerického gigantu Microsoft.

Skype v tuzemsku denně používá 1 milion lidí, měsíčně 2,3 milionu, český uživatel stráví na Skypu průměrně dvě a půl hodiny za měsíc.

Goldbach, jehož jednatelem v Česku je Jan Václav Čep, do Skypu prodává bannery o velikosti 300x250 a 650x170 (rozšiřitelný na 650x340) obrazovkových bodů. Reklamní sdělení může být i ve formě videa.

Formáty reklam ve Skype

Formáty reklam ve Skype

„Skype je po Facebooku nejpoužívanějším komunikačním nástrojem pro textovou, hlasovou a video komunikaci v České republice,“ tvrdí Goldbach.