Česká pobočka švýcarské online agentury Goldbach tu dnes začala prodávat reklamu v komunikační síti Skype, která je čerstvě součástí amerického gigantu Microsoft.
Skype v tuzemsku denně používá 1 milion lidí, měsíčně 2,3 milionu, český uživatel stráví na Skypu průměrně dvě a půl hodiny za měsíc.
Goldbach, jehož jednatelem v Česku je Jan Václav Čep, do Skypu prodává bannery o velikosti 300x250 a 650x170 (rozšiřitelný na 650x340) obrazovkových bodů. Reklamní sdělení může být i ve formě videa.
„Skype je po Facebooku nejpoužívanějším komunikačním nástrojem pro textovou, hlasovou a video komunikaci v České republice,“ tvrdí Goldbach.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli