V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Čermák bude psát pro Seznam Zprávy, chystá i vlastní pořad

Miloš Čermák

Miloš Čermák. Foto : Seznam.cz

Publicista Miloš Čermák od června externě spolupracuje se zpravodajským týmem internetové jedničky Seznam.cz. Pro Seznam Zprávy pravidelně připravovat psaný autorský komentář, pro Televizi Seznam pak připravuje vlastní publicistický pořad, který stanice chce uvést letos na podzim. Čermák byl dosud v Economii - do února působil jako šéfredaktor iHNed.cz, do konce května pokračoval jako autor píšící pro Hospodářské noviny. Předtím pracoval jako šéfkomentátor v Lidových novinách či redaktor časopisu Reflex, připravoval televizní pořady ZavináčBez obaluLetem světem pro Českou televizi.

„Chtěl bych vzít témata a způsob psaní, které v posledních letech charakterizovaly mou poslední stranu v pátečních Hospodářských novinách, a dát jí pro Seznam Zprávy trochu webovější podobu. Svým způsobem je to v mém případě návrat. V roce 2000 jsem pro Seznam.cz psal po dobu jednoho roku každý týden texty pod hlavičkou Deník Miloše Čermáka,“ připomíná. Podle ředitele divize Zpravodajství a TV Jakuba Ungera Čermákův příchod pomůže Seznamu „být původním, nezávislým zdrojem kvalitních komentářů a analýz od nejlepších tuzemských novinářů“.