
Nina Černá
Anglicko-česká PR agentura Best Communications má dva nové členy týmu v Praze. Ninu Černou na pozici account director a Isabellu Ross jako account executive. Černá pracuje primárně pro klienty Kiwi.com, Emirates a Cartoon Network. Prošla agenturami Aspen PR, Havas PR či McShakespeare, působila v Creative Docku či jako freelance konzultant a copywriter. Pracovala pro klienty Ahold, Fast ČR, Brabantia, Global Wines, Košík.cz, Zonky, Autotým, SharyGo či novou Čezetu.

Isabella Ross
Isabella Ross se do Prahy přistěhovala z Londýna. Pracovní zkušenosti sbírala spíše v oblasti médií - fotografování pro Royal society of Literature, spolupráce na akcích EUNIC (European Union National Institutes for Culture) v Londýně a v tiskových odděleních designérů jako Designers Guild či Soane Britain. Absolvovala stáž ve vydavatelství Condé Nast a v deníku The Daily Telegraph.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
