Dosavadní vedoucí digitálních projektů Havas Worldwide Prague Lenka Černá opouští po dvou letech českou pobočku francouzské agentury a přechází do marketingové agentury McShakespeare Radima Junga, Davida Shorfa a Tomáše Hrivnáka. V novém působišti bude plánovat a řídit digitální kampaně. V současnosti už dělá na projektu pro sázkovou kancelář Fortuna, ruskou automobilku Avtovaz či pojišťovnu Allianz. V minulosti Černá pracovala čtyři roky v internetovém marketingu Vodafonu, zkušenosti má i z agentury Wunderman.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden