Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Černý je novým PR manažerem poradenské PwC

Aleš Černý

Aleš Černý

Public relations v české pobočce poradenské společnosti PwC má od srpna na starosti Aleš Černý. Ve firmě bude řídit implementaci nové PR strategie a klíčové mediální projekty, jako je průzkum názorů generálních ředitelů CEO Survey. O PR se v české PwC do června staral David Pilař.

Černý působil posledních 10 let v médiích jako reportér, redaktor a editor. Naposledy v redakci Seznam Zpráv a Televize Seznam, předtím v Hospodářských novinách, MF Dnes a iDnes.cz. Věnoval se ekonomickým tématům, hlavně technologiím, financím, realitám nebo telekomunikacím. „PwC jsem coby novinář vždy vnímal jako důvěryhodný zdroj informací. Nyní vidím i zevnitř, že v PwC působí mnoho odborníků na různá témata od makroekonomiky, daní, práva a technologií až po brexit. Mou prací tak bude, aby se jejich expertíza co nejvíce dostávala do médií a jejich prostřednictvím k veřejnosti,“ přiblížil Aleš Černý.

Před dvěma měsíci komunikační tým PwC posílila Kateřina Šírová, která přišla na pozici PR specialist, a to z PR agentury Botticelli, kde měla na starosti korporátní i produktovou komunikaci klientů.

“PwC nabízí komplexní portfolio konzultačních služeb nejen v oblasti auditu, daní a práva, ale stále zásadněji v oblasti technologického a ekonomického poradenství. Naše komunikace reaguje na tyto trendy a prezentuje naši značku jako experta, který je připraven na výzvy budoucnosti,“ vysvětluje šéf marketingu PwC Marek Mráz.