Češi mají v Cannes 166 přihlášek, 96 je od Youngů

Většinu českých přihlášek má ve festivalové soutěži Young & Rubicam, jako loni i předloni.

Reklamní festival probíha ve francouzském letovisku Cannes. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

Reklamní festival probíha ve francouzském letovisku Cannes. Foto: Honza Marcinek, Flemedia

V soutěži mezinárodního reklamního festivalu v Cannes, který začíná dnes a potrvá do pátku, mají Češi celkem 166 přihlášek, o čtyři víc než loni. Většinu jich přitom posílá agentury Young & Rubicam, stejně jako tomu bylo lonipředloni. Letos jich Youngové mají v soutěži 96. Následují agentury Geometry Global (31), McCann Prague (13), Havas Prague (7), Isobar (7) a také OMS Production (6). Po dvou přihláškách má Mustard, po jedné pak Ogilvy, novoborský Lasvit, PHD a také grafik Lumír Kajnar.

Médiář bude na festivalu ve francouzském letovisku po celou dobu přítomen, průběžně bude přinášet novinky