V soutěži mezinárodního reklamního festivalu v Cannes, který začíná dnes a potrvá do pátku, mají Češi celkem 166 přihlášek, o čtyři víc než loni. Většinu jich přitom posílá agentury Young & Rubicam, stejně jako tomu bylo loni i předloni. Letos jich Youngové mají v soutěži 96. Následují agentury Geometry Global (31), McCann Prague (13), Havas Prague (7), Isobar (7) a také OMS Production (6). Po dvou přihláškách má Mustard, po jedné pak Ogilvy, novoborský Lasvit, PHD a také grafik Lumír Kajnar.
Médiář bude na festivalu ve francouzském letovisku po celou dobu přítomen, průběžně bude přinášet novinky

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
