Celkem pěti trofejemi ocenila porota 19. mezinárodního reklamního festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži práce kreativců z Česka. Nominací bylo 22. Jde přitom o první ze dvou skupin kategorií, tzv. single channel. Vítězové sekce multi channel budou vyhlášeni dnes ve 23 hodin.
V sekci single channel se nejúspěšnější výpravou stal tým pražské Young & Rubicam, který veze čtyři ceny - po zlatém a stříbrném za kampaně na přípravek Betadine a spací pytle Coleman. Jeden stříbrný bubínek připadl za práci pro pražskou kliniku Breast Unit Prague.
OCENĚNÍ V KATEGORIÍCH SEKCE SINGLE CHANNEL
Zlatý buben
- Press: Betadine - Young & Rubicam Praha pro Egis Praha
- Outdoor: Coleman - Young & Rubicam Praha pro CampingGaz CS - 1, 2, 3
Stříbrný buben
- Press: Coleman - Young & Rubicam Praha pro CampingGaz CS - 1, 2, 3
- Outdoor: Betadine: Young & Rubicam Praha pro Egis Praha
- Design of Brand & Corporate Identity: Leagas Delaney Praha pro Breast Unit Prague
Zdroj: GoldenDrum.com
Kompletní výsledky poskytuje festivalový web GoldenDrum.com.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli