Český startup OutdoorTrip spustil globální webový portál a mobilní aplikaci na outdoorové zážitky. Cílem projektu je propojení lokálních agentur po celém světě s lidmi, kteří hledají outdoorová dobrodružství v různých lokalitách. Web i aplikace fungují na principu komplexního vyhledávání zážitků dle kategorií, lokalit, zákaznických profilů,
časových pásem a dalších důležitých parametrů. Součástí je i geolokace.
„Na trhu travel tech zatím chybí platforma, která se věnuje ryze outdoorovým zážitkům pro širokou veřejnost a pokrývá zákaznické segmenty od hobby outdooristů po zkušené cestovatele, dobrodruhy a vyznavače adrenalinové zábavy,“ zdůvodňuje vznik platformy CEO projektu Zdeněk Blažek. Podle něj také roste využívání mobilních zařízení při vyhledávání služeb spojených s cestováním, jako je doprava, ubytování nebo stravování. „Sami to vidíme na zájmu o naše outdoorové zážitky, kde přes 70 % poptávek máme z mobilní verze webu, takže chceme zákazníkům usnadnit cestu. Proto jsme kromě obsáhlého webového portálu vytvořili i mobilní aplikaci OvutdoorTrip,“ říká.
V nabídce OutdoorTripu je v současnosti přibližně 500 zážitků napříč Asií, Afrikou, Evropou a Severní Amerikou. “ Očekáváme, že rok 2019 pro nás
bude zlomovým, postupně rozšíříme produktové portfolio do ještě atraktivnějších outdoorových témat a začneme expandovat na zbylé kontinenty,“ doplňuje Tomáš Barčík, který má na starosti globální marketing značky.
Skrze apku si mohou lidé výlet vyhledat, rezervovat a rovnou ho také zaplatit. Nechybí ani možnost uložit si výlety k oblíbeným nebo záložka se všemi již zakoupenými. Aplikace je zatím k dispozici pouze pro iOS, verzi pro Android plánuje však startup také.