V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Česká aplikace Spendee umožňuje hlídat si osobní výdaje a jejich strukturu

Aplikace Spendee přehledně vizualizuje strukturu výdajů

Aplikace Spendee přehledně vizualizuje strukturu výdajů

České vývojářské studio Cleevio uvedlo 15. července na internetový trh svou první aplikaci Spendee, která umožňuje ukládat údaje o tom, za co člověk vydává peníze, a následně je vizualizovat do přehledů podle jejich druhu. Za první tři dny, kdy byla aplikace zdarma, si ji stáhlo zhruba 70.000 lidí, teď je ke stažení za 1,99 dolaru. Celkově má už přes 120.000 stažení. Existuje zatím jen pro platformu iOS, tedy telefony iPhone a tablety iPad.

Každou provednou transakci - útrata za oběd, nákup květin či třeba tankování paliva do vozu - lze rychle zadat do příslušné kategorie. Aplikace cílí na světový trh, je proto zatím jen v angličtině.

„Pracujeme na updatu, který bude podporovat lokalizace, export dat na Dropbox, do formátu CSV a na iCloud a možnost vytvořit si vlastní kategorie,“ řekl Médiáři spolumajitel Cleevia Lukáš Stibor (druhým je Miroslav Chmelka, firmu vlastní napůl).