V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Česká Bistro Agency mění název na Isobar

Jedenáct let od založení je z pražského Bistra jedna z globálních značek ze sítě Dentsu Aegis.

Vedení Bistra. Zleva Pavel Flégl, Tomáš Kleňha, Tomáš Preněk, František Procházka

Vedení Bistra. Zleva Pavel Flégl, Tomáš Kleňha, Tomáš Preněk, František Procházka

Dva a půl roku po začlenení do mezinárodní sítě Dentsu Aegis Network mění agentura Bistro Agency svůj název. Dosud využívala přídomek Linked by Isobar, odteď se rovnou jmenuje Isobar. Stává se tak členem stejnojmenné sítě 85 agenturních poboček s víc než 6.500 zaměstnanci po celém světě. Bistro začínalo jako součást skupiny digitální agentur Adexpres, kterou Dentsu v Česku celou koupila na jaře 2016. Už tehdy se rebranding dohodl, dochází k němu ale až teď, kdy už je agentura interně připravená na intenzivnější spolupráci s kreativními týmy Isobaru při tvorbě mezinárodních kampaní. Právě zapojení se do ní je cílem změny.

Značka Isobar dosud na českém trhu figurovala pouze jako interní tým pro placenou reklamu na sociálních médiích ve spolupráci se specializovanou agenturou Bistro Social. Tento osmičlenný tým bude pokračovat pod globální značkou iProspect a vedením Ondřeje Pavelka.

„Jak Isobar, tak Bistro chce vytvářet průlomové kampaně a ukazovat směr nejnovějším digitálním technologiím,“ ujišťuje výkonný ředitel Tomáš Kleňha. Globální šéfkou Isobaru je Jean Lin, globálním obchodním ředitelem Mike Mulligan.

„Ceny, které jsme posbírali za svou práci, ukazují, že máme kvalitu se nejen stát jedním z členů sítě Isobar, ale být tím, kdo bude pomáhat určovat směr značky v nadcházejících letech,“ věří Pavel Flégl, kreativní ředitel a zakladatel agentury, která vznikla před 11 lety. Její kreativní strategii - experimentování s mediálním mixem, technologiemi, s tvorbou médií a vlastních produktů - popisuje heslo Don’t Do Ads, Do Experiences. Ta má být v podstatě totožná se strategií sítě Isobar Ideas Without Limits.