Asociace public relations agentur (APRA) otevírá 14. ročník své oborové soutěže Česká cena za PR. Ta letos ponese nový název Lemur, podle pradávného symbolu komunikace. „Už dlouho jsme přemýšleli, že světové soutěže, jako je Golden Drum, Cannes Lions či Sabre Awards, mají svůj název. Dali jsme hlavy dohromady a lemur byla jasná volba,“ uvedl Patrik Schober, předseda výkonné rady APRA. Se změnou názvu souvisí i podoba trofejí.
Zájemci mohou přihlašovat své projekty do 7. dubna a do kategorií Komunikační disciplíny, Oborové kategorie a Komunikační nástroje, respektive jejich podkategorií. Novinkou bude i místo vyhlášení. Už to nebude v Aureole na Praze 4, ale slavnostní večer se 4. června odehraje v Doxu v Praze 7. „Nabízí větší kapacitu a také velkolepější formát slavnostního večera,“ vysvětluje Michal Hoblík, člen výkonné rady APRA.
Profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v Česku, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům. Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2018 až do března 2019. Detaily poskytuje web soutěže či Facebook, Instagramu a Twitter.