Českobudějovické vydavatelství Česká Drbna Libora Matouška a Libora Matouška mladšího, které produkuje šest regionálních zpravodajských webů, mění svou vizuální identitu.
Nové logo vydavatelství, které dělala agentura Rency Radka Holíka, tvoří komiksová bublina ve tvaru písmena D. Sílu značky má podtrhnout sjednocení barev - dosud měl každý web svou barevnou kombinaci, nyní celá skupina využívá výhradně červenou a bílou. Každý web by měl nyní projít i redesignem.
Drbna mění vizuál - a zavádí slogan Spolu víme všechno! - kvůli snazší expanzi do regionů, v nichž zatím není přítomná. „Chceme se s projektem posouvat do dalších měst. Prioritu mají krajská města. Do konce roku chceme přidat aspoň jedno,“ přiblížil Médiáři šéf projektu Libor Matoušek mladší.
Firma Česká Drbna dosud působí v Českých Budějovicích (Budějckádrbna.cz), Jihlavě (Jihlavskádrbna.cz), Brně (Brněnskádrbna.cz), Olomouci (Olomouckádrbna.cz) a Liberci (Libereckádrbna.cz), celospolečenská témata publikuje Malostranskádrbna.cz.
„Projekt funguje na základě příjmů z inzerce, které jsou tvořeny z prodejů reklamního prostoru ve formě bannerů, sponzorovaného prostoru a placeného obsahu. Převažují regionální inzerenti, ale díky silnému postavení ve stávajících regionech u nás inzerují i národní klienti,“ doplnil Matoušek k obchodnímu modelu.