Společenský měsíčník OK! Magazine se březnovým a dubnovým číslem (to vyjde ve čtvrtek 4. dubna), po roce existence na českém trhu představuje v inovované podobě. Kromě grafických změn rozšiřuje rubriku o zdraví, věnuje se víc tématům vztahů a sexu, víc se zaměří na české známé lidi. Časopisu se nyní tiskne 35 až 40 tisíc kusů na číslo a vydavatel uvádí, že na vydání prodává 24 až 25 tisíc kusů.
„Naši velikou výhodou je, že všechny články jsou autorizované, tedy rozhodně nepatříme mezi bulvární tituly. Celebrity nás mají rády,“ prohlásila Janette Valentová, jednatelka vydavatelství IC Media, místní pobočky stejnojmenné slovenské firmy, se švýcarskou účastí. Magazín OK! je licencovaný formát, který vychází v dalších 25 zemích světa.
V souvislosti s relaunchem chystá OK! i nový web a rozšířil marketingové aktivity - stal se partnerem turné populárního skečového pořadu televize Prima Partička a propaguje se v hudebním rádiu Evropa 2.