Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Česká filharmonie zkompletovala nový marketingový tým, vede ho Petra Zindulková

Česká filharmonie má od října kompletně nový tým marketingu. Vede ho Petra Zindulková, o vztahy s médii pečuje Hana Boldišová, reklamu, online a sociální média má na starosti Tomáš Pospíchal, klientský servis zajišťuje v angličtině, němčině a španělštině Olga Chválová. Nový tým hodlá vybudovat dlouhodobou marketingovou strategii, rozvíjet mediální obraz a zdokonalit klientský servis abonentům a posluchačům filharmonie.

Petra Zindulková

Petra Zindulková

Petra Zindulková vede marketing instituce od července, s filharmonií spolupracuje od února. Předtím jako senior account manager působila čtyři roky v největší české PR agentuře AMI Communications, kde se zabývala produktovou a korporátní komunikací pro mix klientů (Intersnack, Pilsner Urquell, Bolton Group, Tetra Pak, Unilever, Czechtourism, ČEZ). Zkušenosti sbírala i ve státní správě a oblasti informačních technologií (Ministerstvo informatiky, Český telekomunikační úřad) a neziskovém sektoru (Česká křesťanská akademie).

Tomáš Pospíchal studoval marketingovou komunikaci a PR na University of Sussex ve Velké Británii. Tomáš se v minulosti věnoval také event managementu a CSR projektům (Mezinárodní debatní turnaj Heart of Europe, Kinderiáda pro společnost Ferrero).

Hana Boldišová se public relations a public affairs věnuje deset let (CEC Government Relations, PANS solution, AMI Communications).

Olga Chválová studovala na Univerzitě Palackého v Olomouci a na Ludwig-Maximilians-Universität v Mnichově. V minulosti působila v několika kulturních institucích a divadlech v Česku i v zahraničí (Exilarte, Dschungel Wien).