Vydavatelství Burda International CZ, tuzemská pobočka německé Burdy, k 1. lednu 2024 změní název na Burda Media Extra. Rebranding přichází po letošní akvizici internetového vydavatelství Extra Online Media. Dosavadní integrace obou firem tak podtrhne i nový název, byť Extra Online Media nadále zůstává samostatnou dceřinou společností. Česká Burda zároveň hodlá uvést novou vizuální identitu, připravenou s týmem corporate brandingu mateřské německé firmy Hubert Burda Media.

Nová značka mediální společnosti
Koupí společnosti Extra Online Media, která provozuje weby Extra.cz, Lifee.cz, Extralife.cz, G.cz či Toprecepty.cz, expandovala Burda do digitálu, do té doby se soustředila hlavně na své časopisecké značky jako Elle, Marianne, Apetit, Svět ženy (a s nimi spojené eventy) nebo třeba Chip. „Už teď vidíme pozitivní výsledky, které nám spojení přineslo. Společně jsme se stali jedničkou ve food segmentu a dvojkou v lifestylu pro ženy,“ uvedla Petra Fundová, generální ředitelka Burda International CZ.
Nová značka podle Fundové přinese silnější pozici na českém mediálním trhu a vyšší atraktivitu pro stávající i potenciální inzerenty.
„Vyjadřuje naše zaměření na inovace v digitálním prostředí a prvotřídní kvalitu všech našich titulů. Ať už se jedná o naše tištěné časopisy, či onlinový obsah. Nový brand nám zároveň umožňuje mnoho kreativních možností z hlediska naší komunikace. V nové vizuální identitě chceme být hravější, barevnější, zkrátka extra,“ doplňuje ředitelka marketingu Burdy Miroslava Harcegová. S tím se podle ní budou pojit slogany jako Extra inspirativní, Extra stylová nebo Extra profesionální.

Konkrétní slogany s novým názvem

Užití nové vizuální identity

Užití nové vizuální identity

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
