Česká pobočka Zaraguzy hlásí tři vyhrané tendry

Pražský tým Zaraguzy pracuje pro Škoda Auto, British American Tobacco a Brown-Forman.

Petr Havlíček. Foto: Karel Choc

Pražský tým Zaraguzy od loňska vede Petr Havlíček. Foto: Karel Choc

Pražská pobočka reklamní agentury Zaraguza v čele s novým ředitelem Petrem Havlíčkem vyhrála v posledních týdnech tři tendry. Obhájila dosavadní pozici jedné ze dvou nadlinkových agentur pro automobilku Škoda, bude zajišťovat digitální komunikaci pro značku Glo od společnosti British American Tobacco a nově bude digitální tým Zaraguzy pracovat pro značky Jack Daniels a Finlandia firmy Brown-Forman.

Pro Škodovku pracuje Zaraguza už osm let, jako druhá hlavní agentura ji teď doplnila Etnetera Motion. S oběma agenturami se Škoda Auto v následujících letech hodlá v komunikaci zaměřit především na elektromobilitu. Zaraguza v minulosti dodávala dlouhodobou komunikaci pro program ojetých vozů Škoda Plus, komunikaci k mistrovství světa v hokeji a čerstvě je podepsaná pod brandovým spotem Škodovky.

Zvítězit ve druhém kole výběrového řízení nad stávající agenturou se Zaraguze podařilo pro oblíbenou značku Jack Daniel’s. V kompetenci by tak měla mít zejména její sociální sítě, kde bude rozpracovávat současný koncept s názvem Make it count. Součástí tendru kromě whiskey byla také značka Finlandia.

Spolupráci se společností British American Tobacco zahajuje Zaraguza tvorbou obsahu a správou sociálních sítí pro značku Glo, moderního zařízení pro nahřívání tabáku. V plánu je řada eventů a souvisejících online aktivit, které navazují na globální strategii.

Mezi stávající klienty Zaraguzy patří ČSOB i značky Ahmad Tea, Madeta, Big Shock nebo Magnesia. Loni v tendru získala také značku Sýrařův výběr od Madety.