
Pražský tým Zaraguzy od loňska vede Petr Havlíček. Foto: Karel Choc
Pražská pobočka reklamní agentury Zaraguza v čele s novým ředitelem Petrem Havlíčkem vyhrála v posledních týdnech tři tendry. Obhájila dosavadní pozici jedné ze dvou nadlinkových agentur pro automobilku Škoda, bude zajišťovat digitální komunikaci pro značku Glo od společnosti British American Tobacco a nově bude digitální tým Zaraguzy pracovat pro značky Jack Daniels a Finlandia firmy Brown-Forman.
Pro Škodovku pracuje Zaraguza už osm let, jako druhá hlavní agentura ji teď doplnila Etnetera Motion. S oběma agenturami se Škoda Auto v následujících letech hodlá v komunikaci zaměřit především na elektromobilitu. Zaraguza v minulosti dodávala dlouhodobou komunikaci pro program ojetých vozů Škoda Plus, komunikaci k mistrovství světa v hokeji a čerstvě je podepsaná pod brandovým spotem Škodovky.
Zvítězit ve druhém kole výběrového řízení nad stávající agenturou se Zaraguze podařilo pro oblíbenou značku Jack Daniel’s. V kompetenci by tak měla mít zejména její sociální sítě, kde bude rozpracovávat současný koncept s názvem Make it count. Součástí tendru kromě whiskey byla také značka Finlandia.
Spolupráci se společností British American Tobacco zahajuje Zaraguza tvorbou obsahu a správou sociálních sítí pro značku Glo, moderního zařízení pro nahřívání tabáku. V plánu je řada eventů a souvisejících online aktivit, které navazují na globální strategii.
Mezi stávající klienty Zaraguzy patří ČSOB i značky Ahmad Tea, Madeta, Big Shock nebo Magnesia. Loni v tendru získala také značku Sýrařův výběr od Madety.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
