“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Česká pojišťovna sáhla po Young & Rubicam

Agentura zvítězila v tendru osmi agentur, ve finále porazila WMC/Grey a VCCP.

Česká pojišťovna

Česká pojišťovna

Česká pojišťovna bude nově spolupracovat s komunikační agenturou Young & Rubicam. Ta zvítězila ve výběrovém řízení vyhlášeném koncem minulého roku. Young & Rubicam začíná pro pojišťovnu pracovat od začátku února, jak v oblasti ATL, tak i BTL. Starat se bude zejména o přípravu mediálních kampaní a jednotný vzhled marketingových materiálů v obchodní síti.

Výběrové řízení probíhalo od září 2015 a zúčastnilo se celkem osm agentur. Pět postoupilo do užšího výběru, finálového kola se pak zúčastnila trojice z nich (Young & Rubicam, předchozí agentura WMC/Grey a VCCP).

„V rámci tendru byla ověřována především schopnost agentur navrhnout dlouhodobý jednotný komunikační koncept, jeho originalita a praktičnost. Součástí hodnocení byl také výzkum, který předložené komunikační koncepty testoval na zadaných cílových skupinách,“ uvedl marketingový ředitel České pojišťovny Jan Chvojka.

První únorovou kampaní České pojišťovny se stala regionální kampaň na cestovní pojištění, která využívá rozdílného dialektu v šesti českých městech: V Praze, v Brně, v Ostravě, v Olomouci, v Plzni a v Českých Budějovicích. Tu ale připravila agentura Digital Vision.