Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Česká pošta vypsala tendr na novou reklamní agenturu, hledá nejlevnější

  • ČTK
  • 22. 05. 2013 17:48

Česká pošta vypsala veřejnou zakázku na reklamní agenturu. Ta by měla na základě rámcové smlouvy příští tři roky navrhovat reklamní kampaně, jednotný vzhled poštovních poboček a dalších materiálů podniku. Vyplývá to z informací na webu České pošty.

Současnou reklamní agenturou pošty je Ogilvy&Mather. Hodnota zakázky je okolo 10 milionů Kč. Nového dodavatele kreativy pošta vybere zejména podle nabídnuté ceny. Své nabídky mohou zájemci podávat do 10. června.

Pošta zároveň vybírá i mediální agenturu, která by pro ni zajišťovala inzertní prostor a dodávala jí monitoring trhu. V současnosti pro státní podnik pracuje agentura Médea. Rámcová smlouva na dva roky má hodnotu kolem 50 milionů Kč.