Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Česká produkční Social Media dělá pro Hello bank!

Digitální agentura Česká produkční Social Media zahájila spolupráci s Hello bank!, které nově spravuje facebookové stránky i blog. Cílem je zvýšit známost značky banky a komunikace bez složitých bankovních termínů. Agentura vytváří na webu i na sociální síti obsah včetně grafiky a videí, stará se i o placenou podporu příspěvků.

“Naším úkolem je především oživení komunity a smysluplná komunikace produktů a značky Hello bank! bez zbytečné bankovní hantýrky. Říkáme jednoduše a lidsky to, co jednotlivé produkty a změny lidem přinesou. Pro zákazníky totiž není tak důležité, o kolik se třeba změnil úrok, ale to, kolik tím ušetří a co si díky tomu mohou pořídit. Právě to je jednou z obsahových linek na našich grafikách či videích,” říká account managerka Timea Borsová, která má Hello bank! v agentuře na starosti.

Na blogu bude agentura především hlouběji komunikovat s komunitou a i zde dál rozvíjet lidský přístup Hello bank!, třeba přípravou témat z běžného života.