Asociace komunikačních agentur vydala svou ročenku za období 2018. Ta poprvé obsahuje komplet případových studií vítězných prací výroční soutěže Effie s komentáři porotců. Stahujte zdarma.

Česká produkční Social Media propaguje Fangalo

Agentura Česká produkční Social Media převzala od dubna tvorbu facebookového obsahu pro rozlévané víno Fangalo od firmy House of Wine, kterou vede a z většiny vlastní Miroslav Jersák. “Cílem komunikace je přinést nový standard do segmentu rozlévaných vín, v němž chybí značky a produkty nemají valnou pověst. V rámci budování komunity představíme Fangalo jako víno se stálou kvalitou, u kterého se po jedné skleničce nedostaví bolest hlavy,” uvádí agentura.

House of Wine si propagaci Fangala dosud zajišťovala sama. Česká produkční Social Media se už na Facebooku stará o jiný alkohol, značku Stará myslivecká a vůbec celou Palírnu u Zeleného stromu. Při komunikaci rozlévaného vína Fangalo se zaměří především na budování komunity. Kromě odlehčeného obsahu, cíleného především na ženy, bude propagovat kvalitu a původ vína i to, kde se Fangalo už prodává a kde by nově mělo.