V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Česká produkční Social Media propaguje Fangalo

Agentura Česká produkční Social Media převzala od dubna tvorbu facebookového obsahu pro rozlévané víno Fangalo od firmy House of Wine, kterou vede a z většiny vlastní Miroslav Jersák. „Cílem komunikace je přinést nový standard do segmentu rozlévaných vín, v němž chybí značky a produkty nemají valnou pověst. V rámci budování komunity představíme Fangalo jako víno se stálou kvalitou, u kterého se po jedné skleničce nedostaví bolest hlavy,“ uvádí agentura.

House of Wine si propagaci Fangala dosud zajišťovala sama. Česká produkční Social Media se už na Facebooku stará o jiný alkohol, značku Stará myslivecká a vůbec celou Palírnu u Zeleného stromu. Při komunikaci rozlévaného vína Fangalo se zaměří především na budování komunity. Kromě odlehčeného obsahu, cíleného především na ženy, bude propagovat kvalitu a původ vína i to, kde se Fangalo už prodává a kde by nově mělo.