Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Česká produkční Social Media propaguje Fangalo

Agentura Česká produkční Social Media převzala od dubna tvorbu facebookového obsahu pro rozlévané víno Fangalo od firmy House of Wine, kterou vede a z většiny vlastní Miroslav Jersák. „Cílem komunikace je přinést nový standard do segmentu rozlévaných vín, v němž chybí značky a produkty nemají valnou pověst. V rámci budování komunity představíme Fangalo jako víno se stálou kvalitou, u kterého se po jedné skleničce nedostaví bolest hlavy,“ uvádí agentura.

House of Wine si propagaci Fangala dosud zajišťovala sama. Česká produkční Social Media se už na Facebooku stará o jiný alkohol, značku Stará myslivecká a vůbec celou Palírnu u Zeleného stromu. Při komunikaci rozlévaného vína Fangalo se zaměří především na budování komunity. Kromě odlehčeného obsahu, cíleného především na ženy, bude propagovat kvalitu a původ vína i to, kde se Fangalo už prodává a kde by nově mělo.