Agentura Česká produkční vyhrála výběrové řízení na správu sociálních sítí hobby marketu Hornbach pro český a slovenský trh. Navazuje tak na spolupráci probíhající v posledních dvou letech, kdy se věnovala natáčení online série dokumentů Machři.
Kreativní tým České produkční má na starost jak plánování obsahu na platformy, jako je Facebook, Instagram, YouTube nebo TikTok, tak jeho výrobu. Ta zahrnuje mimo jiné fotografováni kampaní a pokračování v natáčení dokumentárních spotů, mezi které se řadí i youtubová série Machrů.
„Češi jsou v dobrém slova smyslu prapodivní lidé. Umějí si postavit vlastní letadlo, unikátní vzducholoď, obrněný vůz nebo třeba snowpark, někteří zase staví krásné sochy z plechovek. Koho jiného spojit s Hornbachem než šikovné lidi, kteří umí neobyčejné věci?“ podotkl ředitel agentury Jaroslav Novotný.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
