Agentura Česká produkční zahájila spolupráci v oblasti digitálního marketingu s nebankovním poskytovatelem finančních služeb Essox ze skupiny Komerční banky. „Ve výběrovém řízení zaujala schopností segmentace cílových skupin, práce s daty a kreativním konceptem,“ uvedl Ivan Straka, vedoucí úseku marketing Essoxu.
Cílem probíhající digitální kampaně, která odstartovala v únoru, je mimo jiné seznámit spotřebitele s webovým řešením Cash Shop, prostřednictvím něhož si můžou sjednat online hotovostní půjčkou. Hlavní ideou kampaně je téma změn. „Přestože je život plný změn, často se jich bojíme. Cash Shop je tu proto, aby lidem se změnou pomohl a oni se jí nemuseli bát,“ uvádí account director Jan Štangl, který má klienta na starosti.

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
