„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Česká spořitelna mění Czech P.R. za PR.Konektor

Vedle nového sedmičlenného týmu bude pro spořitelnu pracovat i kreativní think tank.

Česká spořitelna si pro realizaci PR aktivit vybrala v tendru PR.Konektor. Jejím úkolem bude zajistit strategické poradenství a podporu v oblastech korporátní, produktové a interní komunikace, i při realizaci projektů společenské odpovědnosti (CSR). PR. Konektor nahrazuje agenturu Czech P.R.

„Hledali jsme agenturu, která v komunikaci dokáže udržet tempo s děním ve světě finančních služeb a je schopná správně a rychle na vývoj reagovat,“ tvrdí ředitelka komunikace České spořitelny Marta Krejcarová.

Pro Českou spořitelnu pracuje sedmičlenný agenturní tým složený ze specialistů na PR, digitální komunikaci i CSR. PR.Konektor současně pro potřeby spolupráce vytvořil speciální kreativní think tank složený ze seniorních konzultantů skupiny Konektor, jehož úkolem bude poskytovat České spořitelně strategické poradenství napříč komunikačními disciplínami.

Banka postupně obměňuje své portfolio spolupracujících agentur. Loni v prosinci si jako novou digitální agenturu vybrala Adexpres s tím, že oddělila strategickou tvorbu od online mediálního nákupu – o ten se stará mediální agentura MEC. Kreativní agenturou České spořitelny je dlouhodobě Young & Rubicam.