Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Česká spořitelna představuje své nové pobočky ve virtuální realitě

Nové pobočky budou osahovat i samoobslužnou zónu

Nové pobočky budou osahovat i samoobslužnou zónu

Aplikace zobrazuje novou podobu poboček ve virtuální reality

Aplikace zobrazuje novou podobu poboček ve virtuální reality

Nebudou chybět ani prostory pro osobní schůzky

Nebudou chybět ani prostory pro osobní schůzky

Technologická firma Cleverlance vytváří pro Českou spořitelnu virtuální pobočku, která zákazníkům pomůže zorientovat se v připravovaném novém formátu poboček banky. Apka tak vysvětlí, jak funguje samoobslužná zóna nebo možnost telefonátů se specialisty z dalších poboček.

Česká spořitelna zákazníkům přibližuje rekonstrukci svých poboček využitím virtuální reality. Speciální brýle umístěné na pobočkách obsahují aplikaci, jež ukáže, jak bude vypadat a fungovat samoobslužná nebo diskrétní zóna nebo jak je navržené pracovní místo pro vyřízení rychlých požadavků. Nechybí ani detaily jako květinová stěna či relaxační koutek s kávou.

Virtuální realitu využívá banka i pro vzdělávání zaměstnanců. „Virtuální průvodce novoformátovou pobočkou nám pomáhá v lepší adaptaci našich zaměstnanců a umožňuje zvýšit zákaznickou zkušenost klientů. Jen letos chystáme prostřednictvím virtuální reality proškolit okolo 500 našich poradců. Pomocí virtuálních brýlí představujeme při různých příležitostech ve větším detailu jednotlivé zóny, které se na pobočce nacházejí. Ať už jde například o samoobslužnou zónu, živou květinovou stěnu či diskrétní zónu, kde lze zajistit spojení s bankéřem prostřednictvím videokonference,“ říká Antonín Kratochvíl, expert inovací tribu asistované kanály v České spořitelně.