Strategickou digitální agenturou České spořitelny se stal Adexpres Jana Galgonka. Stejně jako u klienta KKCG, kde spolupracuje s Médeou, i zde agentura hodlá oddělit klientský servis od nákupu mediálního prostoru. Pro banku tedy bude zajišťovat plánování, správu a optimalizaci kampaní napříč všemi digitálními kanály (displejová reklama, výkonnostní reklama, vyhledávání) a nákup médií zajistí mediální agentura MEC.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval