Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Česká spořitelna si pro content vybrala C3

Česká spořitelna rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o agenturu na content marketing. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, která těsně předstihla Nydrle/Inspiro. Tým C3 tvoří více než šest set stratégů, datových analytiků, redaktorů a kreativců. Nejnovější pobočka německé matky C3 se nachází v Praze.

Spořitelna na dílčích projektech spolupracuje s dalšími agenturami, například Boomerang (marketingový obsah), Peppermint Digital (youtubeři a influenceři) a Tricks (2D, 3D animace, obrazová postprodukce). Kreativní agenturou banky zůstává Young & Rubicam.