Veřejnoprávní Český rozhlas zastavil spolupráci se Štěpánem Kotrbou, svým dosavadním externím analytikem, někdejším členem Rady Českého rozhlasu. Důvodem je incident z královéhradeckého nedělního sjezdu ČSSD. Vyjádření rozhlasu i Kotrby přináší Echo24.cz, incident popisuje Respekt.

Česká spořitelna si pro content vybrala C3

Česká spořitelna rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o agenturu na content marketing. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, která těsně předstihla Nydrle/Inspiro. Tým C3 tvoří více než šest set stratégů, datových analytiků, redaktorů a kreativců. Nejnovější pobočka německé matky C3 se nachází v Praze.

Spořitelna na dílčích projektech spolupracuje s dalšími agenturami, například Boomerang (marketingový obsah), Peppermint Digital (youtubeři a influenceři) a Tricks (2D, 3D animace, obrazová postprodukce). Kreativní agenturou banky zůstává Young & Rubicam.