Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Česká televize (ČT1): Zařaďte jedničku

Grafika letní kampaně a selfpromotion programu ČT1

Česká televize nasadí do letního vysílání sadu nových znělek a předělů, dnes představila jejich podobu.

Na klipech pracoval interní tým ČT v následujícím složení.

  • Grafika letní kampaně a selfpromotion: Niké Papadopulosová, Asen Šopov, Liana Hamzová, Petr Vícha
  • Námět a slogan kampaně: redakce self promotion ČT (Petr Koudelka, Lea Trojanová, Petra Kovářová)
  • Režie identů: Jan Látal a Jan Žaloudek
  • Hlavní dramaturg: Liana Hamzová
  • Produkce: Lukáš Borovička a Lukáš Karvánek
  • Producentka: Mirka Bláhová
  • Vedoucí CVP: Pavla Hromková