Rok po nástupu generálního ředitele Petra Dvořáka do čela veřejnoprávní České televize mění instituce loga svých dvou základních kanálů a uvádí nové korporátní logo. Nové je také písmo TV Sans. Loga, písmo i vizuály jsou dílem Studia Najbrt. Ode dneška 1. října se vizuálně mění kanály ČT1 a ČT2, nové logo je vidět ve znělkách, na webu či na mikrofonech reportérů. Zpravodajská ČT24 a sportovní kanál se mají změnit do jara 2013.

Česká televize spolu s Najbrtovým studiem rozšířila paletu barev, charakteristickou pro každý program, jak vysvětluje na speciálním webu k mottu související kampaně „ve vašich barvách“.
„Barevný systém ČT1 vychází z nabídky programu, který divákovi nabídne široký výběr ve smyslu ‚pro každého něco‘. Nepracuje již pouze s jednou hlavní barvou a jednou doplňkovou, ale pracuje s šesticí jasných barev, které v dokonale promyšlené volbě souzní s obrazem,“ charakterizuje Jedničku.
ČT2 pracuje na stejném principu plného obrazového podkladu se stylovou, pastelovější paletou také v počtu několika barev. Komornější vyznění odpovídá profilaci programového okruhu exklusivní programové nabídky, je již hlavně ‚otevřeným prostorem‘, kde si může divák vybrat program dle vlastního vkusu tzv. ‚přesně pro mě‘,“ uvádí ke Dvojce.
Logo od Najbrtů televize představila před čtyřmi měsíci. Tehdy její manažeři uváděli, že diváci logo budou vídat už od září.
Poprvé v praxi použitou novou značku na veřejnosti ukázala letos v červenci, v Karlových Varech na filmovém festivalu.

Nové logo ČT Sport od studia Najbrt

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
