České zastoupení automobilky Toyota vydává vlastní magazín Life zaměřený na životní styl, sport, cestování nebo nové technologie. Magazín o rozsahu 60 stran má sloužit i jako informační zdroj o aktivitách a zaměření Toyoty. Vychází čtvrtletně, je zdarma a distribuci zajišťuje sama automobilka. Tištěný náklad 7.000 kusů jde veřejnosti, stávajícím i potenciálním zákazníkům, zaměstnancům firmy či partnerům.
Obsah časopisu je původní a lokální, texty i fotky pochází přímo z dílny české Toyoty a jejích externích spolupracovníků. Na jeho přípravě Toyota nespolupracuje s žádnou velkou agenturou, stejně tak je tomu i ve většině ostatních mediálních a aktivit.
„Toyota už není jen automobilkou, ale také firmou vyrábějící zajímavý originální obsah z českého prostředí spojený s podporou místních projektů. Prostřednictvím magazínu ukazujeme svět Toyoty a vše, co k tomu patří. Tváře a příběhy našich ambasadorů z řad sportovců, partnerské akce s olympijským nebo paralympijským výborem, ale také novinky z automobilového průmyslu,“ popisuje PR manažerka Toyota Česká republika Jitka Jechová. „To vše se snažíme předat zajímavou a srozumitelnou formou, aby časopis nebyl jen pro odborníky a fanoušky aut.“
Na titulní straně prvního čísla magazínu byla limitovaná letní edice modelu C-HR v limetkové barvě, na obálce druhého čísla je nejrychlejší česká plavkyně Barbora Seemanová. Toyota je totiž od loňska partnerem Českého olympijského i paralympijského výboru, a právě s tvářemi českého sportu připravuje lokální komunikační kampaně pro média a sociální sítě.
S automobilkou dlouhodobě spolupracuje také zlatá olympionička Eva Samková i celý snowboardcrossový tým. Dalšími tvářemi značky jsou beachvolejbalistky Markéta Sluková a Bára Hermannová, rychlostní kanoista Martin Fuksa, skateboardista Maxim Habanec a moderní pětibojař David Svoboda s bratrem Tomášem, který se věnuje triatlonu. Toyota je rovněž partnerem běžeckého seriálu Run Tour.