Po dvouleté pauze vynucené covidem se vrací akce hlavně pro studenty a zájemce o pracovní příležitosti v komunikaci. Den otevřených dveří firem sdružených v Asociaci komunikačních agentur (AKA) proběhne ve čtvrtek 28. dubna a opět ponese název nAKAfe. Naváže tak na tradici, která začala v roce 2016 a pokračovala v letech 2017, 2018 a 2019. Před pandemickou pauzou se události pravidelně účastnily stovky návštěvníků.
Těžištěm jednodenní akce je návštěva členských agentur AKA v Praze a Brně, během které si mohou studenti a zájemci o obor prohlédnout kreativní prostředí, ve kterém vznikají informační a reklamní kampaně , případně si rovnou domluvit stáž. Individuální program si připravily jak velké mezinárodní agentury, tak domácí „štiky v rybníce“. Akce určená studentům a absolventům ekonomických, kreativních, technických či analytických oborů začíná v odpoledních hodinách.
Letos akce vyvrcholí večerním eventem v Riegrových sadech na pražských Vinohradech. Od 17. hodiny se tam otevře prostor pod širým nebem, kde bude možné se neformálně potkat s pracovníky z agentur a účastníky akce. Standupy a DJ sety přivedou na pódium spolupracovníky a zaměstnance agentur v nečekaných rolích. Jako DJ vystoupí i Kapitán Demo.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
