Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Česko je „cool“. Další kampaň CzechTourismu dodá Concept One

Úkolem nové kampaně je přilákat do Česka studenty a mladé cestovatele ze západní Evropy i ze sousedních zemí. Kampaň počítá i s využitím eventů na univerzitách.

Agentura Concept One vyhrála veřejnou zakázku České centrály cestovního ruchu – CzechTourism na realizaci nové mezinárodní kampaně propagující Českou republiku. Hodnota zakázky je přes 11 milionů Kč. V tendru rozhodovala ze 70 % cena, 20% váhu měla kvalita monitoringu a správy kampaní a 10 % kvalita realizace eventů na univerzitách.

Úkolem agentury bude realizovat marketingové aktivity včetně nákupu mediálního prostoru na cílových trzích, které tvoří Německo, Polsko, Rakousko, Francie, Španělsko, Nizozemsko, Velká Británie a Itálie. Kampaň navazuje na již vytvořenou kreativní a mediální strategii a má být v souladu s existujícími mediaplány. Jejím smyslem má být představit Českou republiku jako „cool destinaci pro mladé cestovatele“.

Dlouhodobá marketingová strategie Czechtourismu nese název Česko - země příběhů

Dlouhodobá marketingová strategie Czechtourismu nese název Česko – země příběhů

Concept One je agentura působící zejména na poli sportovního a event marketingu. V současnosti realizuje například projekt Mattoni FreeRun, který vzniká ve spolupráci této značky minerální vody a české běžecké ligy RunCzech. Agentura vznikla v roce 2002 osamostatněním divize zaměřené na sportovní marketing, která fungovala v rámci mediální agentury OMD. Název Concept One nese od léta roku 2009.

CzechTourism patří mezi nejaktivnější státní zadavatele veřejných zakázek v oblasti marketingové komunikace. Současná zakázka následuje krátce po vyhlášení výsledku dalšího tendru tohoto úřadu, jímž je výroba spotů motivujících turisty k trávení volného času v Česku. Tento kontrakt získala kreativní agentura Loosers.