A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

Česko propagují korejští Účastníci zájezdu

Korejští Účastníci zájezdu na Staroměstském náměstí v Praze

Korejští Účastníci zájezdu na Staroměstském náměstí v Praze

Korejská televizní stanice JTBC specializující se na populární formáty vysílá zábavní pořad s názvem Účastníci zájezdu, jeho účelem je netradiční propagace turistických míst v Česku. Pořad má podtitul Jedeme v tom společně a uvádí jej pět populárních herců a moderátorů. Natáčení korejských Účastníků zájezdu probíhalo letos v červenci na několika místech v Česku, konkrétně v Praze, v Karlových Varech a v Plzni. Vznik pořadu podpořila agentura CzechTourism.

Pořad ve stylu reality show s celebritami částečně vznikl jako doplněk kampaně cestovní agentury Hana Tour, která Korejcům nabízí právě cestovatelské balíčky do Česka a Rakouska. Korejská cestovka se na vzniku reality show společně s CzechTourism ostatně také přímo podílela. Účastníci zájezdu staví na humorných historkách, spontánním vtipu a cestovatelských dobrodružstvích. V pořadu účinkují slavný televizní komik Kim Yong-man nebo herečka Han Chae-ah, známá z korejských seriálů, zpěvák Yoon Jong-shin či další oceňovaný komik Jeong Hyeong-don.

Hlavními postavami cestovatelské reality show jsou korejské celebrity

Hlavními postavami cestovatelské reality show jsou korejské celebrity

„Diváci se mohou přímo vydat po stopách nového balíčku Hana Tour, k němuž zároveň běží na internetu a v rámci prodejní sítě od poloviny září reklamní kampaň,“ popisuje marketing ve formě videa Michal Procházka, ředitel zahraničního zastoupení CzechTourismu v Soulu. Cílem kampaně bylo nalákat do Česka co nejvíc korejských cestovatelů, kteří využívají balíčkových zájezdů, v období kolem svátků chuseok.

Co do zájmu korejských turistů zažívá Česko rekordní rok. Za prvních šest měsíců sem přijelo přes 200.000 Korejců, což je zhruba o 40 % víc oproti předchozímu roku 2016. “Zvýšený zájem o naše destinace se projevuje i v tom, že Praha a další města přitahují filmové a televizní projekty. Právě audiovizuální celebritní formáty mohou výrazně ovlivňovat cestovní návyky na korejském trhu, protože Korejci mají obecný sklon napodobovat své idoly,” uzavírá Procházka.