České vydavatelství lokální verze pánského měsíčníku Playboy změnilo majitele. Firmu Playpress ovládla skupina GES Media Asset Ivana Zacha, která je zároveň od letoška většinovým akcionářem televize Prima. GES Media Asset a THR Media, v jejíž dozorčí radě Zach zasedá, nově v Playpressu vlastní celkem 67 %, po 16,5 % drží Strahinja Ivoševič (v minulosti také figuroval v projektu teleshoppingové televize Inzert TV) a Vladimír Olexa, který zůstává šéfredaktorem časopisu. Playpress dosud po třetinách vlastnili Ivoševič, Olexa a firma R.M.C. Agency CZ Lubomíra Vítovského. Ta už mezi spoluvlastníky není a podíly Ivoševiče a Olexy se zmenšily na polovinu. Tržby Playpressu v roce 2016 klesly na 8 milionů Kč, z 10 milionů v roce 2015, firma skončila ve půlmilionové ztrátě, oproti černé nule rok předtím.
Zachova skupina GES zařadí Playboy mezi dosavadní časopisy skupiny Prima, jimiž jsou Prima Fresh, Primáček, Prima vychytávky, Ano, šéfe! a Prima Zoom. Inzerci mu budou zajišťovat mediální zastupitelství Radio United Services a Media Club. „Synergické propojení televize, rádia i online dokáže tomuto legendárnímu časopisu vdechnout nový život a zvýšit dosavadní ekonomické parametry,“ věří Luboš Jetmar, generální ředitel GES Media Asset, který se teď místo Olexy stal jednatelem Playpressu.
„V časopise tradičně opěvujeme nejen vnější krásu ženského těla, ale hlavně chceme našim čtenářům přinášet zajímavé rozhovory a články,“ říká Olexa. Pánský časopis Playboy začal v Česku vycházet začátkem 90. let. Česká edice časopisu je z velké části nezávislá, převážně vytvářená zdejšími redaktory. Cena časopisu je 99 Kč. Titul svůj prodaný náklad neověřuje u kanceláře ABC.