Český a slovenský Grayling vede Anna Balíčková

Agentura ve firemní struktuře vytvořila novou pozici, aby oba trhy fungovaly propojeněji.

Anna Balíčková

Anna Balíčková

Na pozici managing director Czech Republic & Slovakia mezinárodní komunikační agentury Grayling nastoupila Anna Balíčková. Od 1. března tak vede českou a slovenskou pobočku agentury specializující se na public relations a public affairs. Jejím cílem má být úzce propojit lokální pobočky s mateřskou sítí sídlící v Londýně. „Nadále se budeme zaměřovat na poskytování public relations a public affairs služeb, zároveň ještě víc posílíme nabídku agentury v oblasti integrovaných marketingových služeb,“ plánuje Peter Fecko, regional CEO Grayling Central & Eastern Europe. Mezi klienty místních poboček patří Visa, Google nebo Albert.

Zmíněná vedoucí pozice pro oba trhy je vytvořena nově. Českou pobočku od října 2019 vedla Jana Pečenková, aktuálně je na mateřské. Slovenskou pobočku do nástupu Anny Balíčkové vedl právě Fecko, který se nyní plně věnuje roli regionálního CEO. Tuto pozici zastává od loňského ledna.

Balíčková se v oboru komunikace pohybuje skoro 20 let. Vystudovala žurnalistiku na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a nejprve působila jako novinářka. Následně 10 let pracovala v agentuře AMI Communications. Zkušenosti má i z mezinárodních pozic v korporacích – působila jako corporate affairs director pro střední Evropu ve společnosti Mars nebo jako PR manažerka pro Česko a Slovensko v L’Oréalu. V posledních letech se specializovala zejména na strategické poradenství pro mezinárodní klienty a tvorbu integrovaných marketingových kampaní.